Eko-reko i smålandsposten

Idag är Helen och jag med i smålandsposten som hängde med oss på stan och pratade ekologiska kläder. Kul!
http://www.smp.se/noje_o_kultur/galej/ar-du-reko(1030323).gm

...tydligen är jag (eller om det är den här bloggen?) omskriven i kommunens personaltidning Ventilen också, det visste jag inte. Men min snälla vän Lasse ska ge mig ett ex. Och så kommer snart en text som jag skrivit i tidningen Nyinflyttad, också Växjö kommuns. Sen hörde jag bara för en liten stund sen också av min granne Claes att jag även var med i Växjöbladet Kronobergaren idag. Det visste jag inte heller om... jisses... :-)

.. fast det viktigaste och roligaste som har hänt på sistone är ändå det mycket trevliga mötet i Årydscaféet jag var på i måndags. Det var så himla kul att träffa så många engagerade Årydsbor som jag inte kände sedan tidigare, och jag känner mig varmt väkommen. Tillsammans jobbar vi nu på en ansökan till leader Linné för att utveckla Åryd ännu mer, det finns fantastiskt många goa idéer som det nu snackas om för fullt kring köksborden runt om i byn... superspännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0