Världens bästa låda

Sista dagen på jobbet före jullovet, städar och fixar lite så man slipper komma tillbaka till ett kontor i kaos. Och så tittar Birger in med en ekobox och en extra jullåda som jag hade beställt, en bättre fredag kan man nog inte ha!

Inte nog med att alla som bor i Alvesta eller Växjö kan prenumerera på den fantastiska ekoboxen, man kan ju även få den till jobbet och ta hem den själv om man t ex som vi bor utanför stan. Jag rekommenderar verkligen denna fantastiska lilla låda med världens godaste, finaste och närproducerade godsaker... och de fina recepten av Erik Måneld som man får med i varje box blir man bara så himla glad i hjärtat för! Lätt de bästa och roligaste recepten jag någonsin har läst!

Erik och Elisa Måneld har nu gjort kokboken "Från en låda", den ska jag se till att köpa omedelbums. Gör det ni också vettja, maila Erik på [email protected]. Eller köp den av honom på Akademibokhandeln på lördag (den 20/12) mellan kl 11 och 15, eller på gårdsbutiken i Tävelsås.

God jul och ett riktigt gott nytt år!

önskar Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0