Ska vi byta grejor med varann?

Jag har tänkt väldigt mycket på sistone på det här med att jag har det så himla bra. Egentligen. Jag har kläder att ta på mig, mat att äta och tak över huvudet... och fantastiska vänner. Ändå får man ju ryck då och då att man liksom bara måste ha nåt nytt, nya kläder för att man tycker att man inte har nåt att ta på sig (fast man egentligen har en full garderob)... ni vet.

Snart är det dags för Växjös andra klädbytardag, ett jätteroligt och bra koncept som mina kompisar Karna och Kicki (KIRNI) har dragit igång. Kom till Utvandrarnas hus lördagen den 9:e maj vettja! Klädswapen börjar kl 13 och håller på till 14. Man måste lämna in minst ett plagg (mellan 11-12) men kan gå därifrån med så många man vill. Sen blir det även medieswap 14.30 till 15.30, då är det byte av böcker, musik och film. Roligt och gratis!



reportage i Smålandsnytt från den första klädbytardagen på Palladium i vintras

Kommentarer
Postat av: kusin Kajsa

Hej Qusin, vilken fin blogg!



Ett till tips: När jag fick köpryck när jag var student (så ärligt var det mer ekonomi är miljötänk - eller klimatsmarthet som det heter nuförtiden - bakom) brukade jag gå till biblioteket och låna ett par böcker. Sicka fynd! Gratis! och man känner sig minst lika nöjd som om det hade varit ngt annat nytt/dyrt/inplastat etc.



2009-06-08 @ 01:50:46
URL: http://nonjeneregretterien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0