Äppel päppel pirum parum

Hej igen! Jag har haft sommarlov från bloggandet som ni säkert har märkt. Hoppas ni alla har haft en jättebra sommar, det har jag verkligen haft. Vi håller redan på att planera vad vi ska odla nästa säsong, även om vi fortfarande har jättemycket gurkor, tomater, morötter och en massa annat kvar där ute i lådorna...

Nu när det är sensommar finns det ju en massa annat roligt att göra också, åka på cykelturer och plocka äpplen och svamp till exempel. Jag har precis nästan hunnit föräta mig på blåbärspaj så var det dags för äppelpajerna... vilket lyxproblem!


Jag har en massa tankar och idéer som jag tänker dela med mig av här på bloggen i höst, men det gäller ju att mjukstarta lite så därför börjar jag med att tips om min vän Daniels klimatsmarta tips som IKEA family live skrev om i senaste numret. Det kan ni läsa här om ni vill.

Hej svejs i lingonskogen!
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0